dijous, 24 de setembre del 2009

Hola!
Aquest és el blog creat per a l'assignatura "Noves Tecnologies de la informació i la comunicació a l'educació".
Comencem compartint unes primeres idees sobre les TIC...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada